רוצים ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם?
קחו את הזמן הפנוי שלכם ותעשו משהו שאף חברת SEO לא יכולה לעשות, גם אם תשלמו לה כפול ממה שביקשו מכם. קידום אתרים, אפשר לעשות לבד, אם יודעים את הנקודות הרגישות של גוגל.
גוגל הוציאו כבר ב-2015 מדריך שלם לבעלי אתרים ומקדמי אתרים שבעצם מסביר איך לעשות הכל בשביל לקדם בגוגל ובגדול, לעמוד בקווים המנחים שלה, אוקיי אולי כמעט הכל. למשל, לא הסבירו לנו אילו קישורים אנחנו צריכים בשביל להתקדם בגוגל אבל בהחלט אמרו לנו "אל תעשו קישורים, אבל זה מקום 1-2 כזה בפרמטרים לקידום". יופי גוגל. מצחיק מאוד.
אבל מאז, עודכן המדריך הזה כבר פעמיים, והפעם האחרונה הייתה בדצמבר 2019, ממש לא מזמן. ולאחרונה, הם הדגישו שיש אתרים שהם עוקבים אחריהם ברמה קצת יותר בוחנת, רמה קצת יותר קשוחה ואמהית שבודקת שהילדים שלה באמת ילדים טובים ולא עושים שטויות כמו למכור בצורה ספאמית או לשקר בכל הקשור לדברים אשר מעורב בהם כסף.
בגדול, כל אתר שעלול לקחת לכם כסף או עלול להשפיע על החיים שלכם (או עשוי במקרה הטוב כמובן), מקבל הרבה יותר תשומת לב מגוגל ברמה של התוכן, קישורים, אבטחה וכד'.
אפשר לראות שבחודשים האחרונים, עפו הרבה מאוד אתרים מהתוצאות בגוגל מהעמוד הראשון, בעיקר אתרים שמדברים על נושאים רפואיים בין היתר שהצגתי בדוגמאות, ואפשר לראות שמי שעלה בתוצאות במקום אלו שירדו – הם האתרים האמינים יותר בעיניי גוגל והאמת? בעיניי כולנו, כמו אתרי כללית, אסותא, מכבי, רמב"ם, איכילוב וכד'.
בסופו של דבר, YMYL כאן בשביל להפוך את האינטרנט לבטוח יותר, איכותי יותר וכמובן, במילותיו של גוגל "אתרים נועדו לעזור לגולשים". מעבר ל YMYL, גוגל הוציאו הסבר מדויק גם על E.A.T שזה בעצם לדעת שיש גם מישהו מקצועי שמעידים גם אחרים שהוא מקצועי ולא רק הכותב על עצמו, אבל זה כבר לכתבה אחרת. בגדול? תדעו להציג את המקצועיות שלכם בצורה נכונה יותר לגולש, והשאר באמת שייעשה מעצמו.
חשוב: גם לאלו שאיבדו מיקומים בגוגל בגלל העדכונים האחרונים של גוגל, יכולים להינצל ולחזור למעלה אם יעברו על הכתבה הזו שלי ויבינו איך ליישם זאת בהתאם.
קחו את הזמן הפנוי שלכם ותעשו משהו שאף חברת SEO לא יכולה לעשות, גם אם תשלמו לה כפול ממה שביקשו מכם. קידום אתרים, אפשר לעשות לבד, אם יודעים את הנקודות הרגישות של גוגל.
כל הזכויות שמורות לשמוליק דורינבאום (שמול) קידום אתרים