רוצים ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם?
קחו את הזמן הפנוי שלכם ותעשו משהו שאף חברת SEO לא יכולה לעשות, גם אם תשלמו לה כפול ממה שביקשו מכם. קידום אתרים, אפשר לעשות לבד, אם יודעים את הנקודות הרגישות של גוגל.
אחרי כבר שהסברתי את התיאורה שלי על עולם ה-SEO ועל הקשר למוח האנושי, אני חושב שהגיע הזמן שנכנס קצת ליותר פרטים, מה בדיוק אנחנו רוצים לעשות בכל אחד מהפרמטרים הגדולים האלה בעולם הSEO ובעיקר, בפרקים האלה, נתמקד בכל הקשור לנושא ה Onsite.
כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו בצורה הטובה ביותר, אנחנו קודם כל צריכים לבדוק מהם הקווים המנחים שלנו לאופטימיזציה, כלומר, איפה בדיוק אנחנו עומדים מבחינת התאמה לקווים המנחים של גוגל והאם אנחנו קרובים לאופטימליות או שמא אנחנו צריכים לעבוד על האתר שלנו לא מעט בהתאם לכך.
לדוגמא, בפרקים האלו כאן של האונסייט, לקחתי את כל הדברים שגוגל מבקש לסדר באתר בצורת אונסייט וחילקתי וסידרתי לכם את הכל במילים יפות על מנת שתוכלו למצוא ולהתמצא בצורה נכונה בכל הקשור למשימות שלכם, אבל למה המדריך הזה שונה מכולם? כי כאן בעצם תעדפתי בהתאם את מה שאני חושב ויודע שעובדים יותר טוב, כלומר, לא אבקש מכם לעשות את כל מה שכתבתי במדריך, אבל ללא ספק סידרתי לכם את הנושאים כך, שתדעו בדיוק מה אני עושה בעצמי, בתור מקדם אתרים כבר מעל לעשור איך אני מחלק את המשימות שלי לקידום אתר למשימות קטנות ובהתאם לכך, בעצם מקדם את האתרים שאותם אני מקדם כבר שנים.
אז איפה אפשר לקרוא על כל אלו? בואו לכתבה המלאה
בהצלחה, אל תשכחו לעבור לאחר מכן לפרקים הבאים אודות עולם ה Offsite
קחו את הזמן הפנוי שלכם ותעשו משהו שאף חברת SEO לא יכולה לעשות, גם אם תשלמו לה כפול ממה שביקשו מכם. קידום אתרים, אפשר לעשות לבד, אם יודעים את הנקודות הרגישות של גוגל.
כל הזכויות שמורות לשמוליק דורינבאום (שמול) קידום אתרים