אסטרטגיה שיווקית – ניתוח נכון של מהלכים שיווקיים
פרסום באינטרנט זה לא תחביב, לא עושים את זה כי אין משהו אחר לעשות ברגע זה אלא כי אנחנו רוצים להציג את העסק שלנו בצורה הטובה ביותר והמקצועית ביותר עבור הגולשים או יותר נכון הלקוחות הפוטנציאלים שלנו. לגלות ולהכיר את העסק שלנו בפני הגולשים אפשר לעשות בעזרת כמה וכמה דרכים, החל מהדרך המוכרת שהיא "פה לאוזן" כלומר מי שמכיר אותנו בתקווה שגם ימליץ עלינו לחבר או מכר קרוב אשר יחפש בעל מקצוע בתחום שלנו.
ישנן גם את הדרכים המוכרות של קידום בגוגל, כלומר בעזרת חברת קידום אתרים מקצועית אשר יקדמו את האתר של העסק (במידה ויש כמובן( במנוע החיפוש של גוגל המוכר בתור מנוע החיפוש הטוב ביותר והמוכר ביותר בעולם. העניין הוא שלא לכל עסק מתאימות הדרכים הנ"ל, למשל, סטארט-אפ שהוקם בימים אלו לא יוכל לפרסם את העסק שלו בגוגל אם הוא לכשעצמו הקים בעצם רעיון חדש, רעיון שעדיין לא קיים – אז מי יחפש אותו בגוגל? ודוגמא נוספת היא שאתר אינטרנט לאו דווקא יכול לפרסם ברדיו, כי הרי איך באמת יסביר לאוזני הלקוח הפוטנציאלי שלו למצוא את האתר? בגוגל? אז כבר עדיף רק שם, לא?
בניה ויישום אסטרטגיות שיווק
על מנת לבנות וליישם אסטרטגיה שיווקית צריך לדעת להכיר את השוק קודם, להכיר את המתחרים, את אלו שכשלו ואת אלו שהצליחו, מה הם עשו שאחרים לא? האם הם כיוונו בצורה אחרת? האם הסלוגן שלהם יותר נגע לקהל היעד שלהם או שמא הם מתבססים על איכות שירות גבוהה יותר מהאחרים?
לבנות אסטרטגיה שיווקית זה לדעת מה הקהל יעד מחפש על מנת לדעת מה להציג בפניו, הן אם זה בגוגל בעזרת עמודי נחיתה ופרסום ממומן הן אם זה ג'ינגל קליט ברדיו שיזכרו אותו בכל פעם שידברו על התחום שלנו.