בתמונה: 3 המקומות הראשונים בביטוי "ביטוח רכב". כולם מקבלים מכולם.
כל הזמן אנשים מדברים על קישורים וקישורים, אבל מה קורה כשאתם מתחזקים? האם זה מה שצריך לעשות? להוסיף עוד קישורים? אז לדעתי כמובן שלא, אל תטעו "התוכן הוא המלך" זה נכון אבל גם קישורים, ופה בדיוק אני מנסה כל בוקר לפצח את הקוד מחדש, שימו לב, בסופו של יום, קידום אתרים של מותגים נראה בדיוק כמו בתמונה, כולם מקבלים מאותם האתרים, זה לא חו"ל פה, אתה לא יכול לקבל יותר מ5,6 פורטלים חזקים בישראל ותו לא, השאר הם קטנים עד אפסיים לעומת מה שקורה באתרים הגדולים.
בגדול, אני לא מנסה לדכא אתכם, זו רק טיפה ממה שאני חושב על עולם ה-SEO, ומי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהב לחפור על זה. בתכלס אני פשוט מנסה להבין את הראש של מקדמי אתרים שאומרים "קישורים קישורים קישורים", סבבה, אני מבין שזה "הכל" שלכם, אבל בוא נעשה מבדק קצר עצמי:
- האם אין לי ולו עמוד 404 בודד בWMT? (סליחה, Search Console)
- האם כל העמודים שנמצאים במפת האתר תואמים למה שנסרק בגוגל?
- האם יש גידול אמיתי במספר העמודים באתר כל חודש? (סטטי זה לא סקסי לגוגל כן?)
- האם האתר נטען בזמן טוב?
- האם שמוליק דורינבאום הוא היועץ SEO שלי? (הייתי חייב לעשות INCEPTION קצת)
בסופו של יום, נסכם את זה ככה, ללא ספק צריך קישורים, מובן לי. אבל בשביל להתחיל להביא לקוחות, אנחנו צריכים לשים וילונות ושטיחים יפים בחנות שלנו, וכמובן שלא יהיה דליק מדיי. רק אומר.