לפני שאני בכלל מדבר על מעקב אחר מיקומים והמרות, לפני אנליטיקס ו-WMT, עמודי 404 ושגיאות שרת, אני רוצה לדבר ולספר לכם מה לדעתי צריכה לעשות חברת קידום אתרים בפועל ביום יום וכמובן חודש בחודשו. חברות לפעמים נוטות לשכוח דברים, להחסיר פעולות ועל כל זה לוקחים 5000-8000 ש"ח בחודש, למה?
בואו נחשוב על זה רגע, כמה מכם בתור לקוחות קיבלתם את אותה ההצעה בדיוק לפעילות קידום אתרים חודשית אבל כל פעם במחיר אחר, למה זה קורה? כי כל חברה בעצם מוציאה אנרגיות שונות של פעילות ודרך, למשל:
פרמטרים לחישוב פנימי של חברות קידום אתרים
- כמה פרויקטים יש למנהל הפרויקט שמקבל את הלקוח?
- כמה שעות בחודש מוכנים להשקיע על הלקוח / כמה הלקוח דורש? (בדר"כ מדובר על 8-15 שעות בחודש)
- כמה ביטויים הלקוח דורש לקידום?
- כמה תחרותי התחום של הלקוח? (חוץ מזמן שיראה מיקומים, אין באמת הבדל בפועל)
- כמה דחוף החברה צריכה לקוח חדש 🙂
בסרטון הבא תראו מה לדעתי צריך להיות במהלך פעילות של SEO, לדעתי, כל חברת קידום אתרים צריכה ליישר קו לבסיס הפעילות שציינתי בסרטון, מעבר לזה – זה בונוס, אבל שלא תטעו, חברות גדולות בישראל (ויוצא לי להפגש עם המון כאלו) לא מצליחות אפילו ליישר קו עם התשתית, אז שתדעו מה לבקש: