איך לבחור איש מקצועי לקידום אתרים?

תחזוקה וקידום אתר אינטרנטי, מכל סוג באשר הוא, זה לא תמיד עניין פשוט. לשם כך, אנשים רבים פונים לבעלי מקצוע אשר מתמחים בקידום אתרים, ובפרט בקידום אתרים אורגני. עם זאת, בעולם של היום כל אחד יכול להחשיב עצמו כמקדם אתרים, ולכן חשוב לדעת איך לבחור איש מקצוע איכותי לביצוע העבודה. אז אם הגעתם לכאן היום, כנראה שגם אתם תוהים כיצד למצוא את בעל המקצוע האיכותי ביותר, ועל כך בדיוק נספק מענה. מוכנים? בואו נתחיל!

מה זה בכלל קידום אתרים?

רגע לפני שנתחיל, נסביר על קצה המזלג מה זה בכלל קידום אתרים למען הסדר הטוב. אם כן, קידום אתרים באופן כללי, ובפרט קידום אתרים אורגני (SEO), הוא תחום אשר עוסק בתחזוקה ושיפור אתרי אינטרנט שונים, החל מבלוגים ועד חנויות אינטרנטיות, לצורך שיפור הדירוג והמיקום שלהם במנועי החיפוש השונים.

במילים אחרות, מטרתו של תחום קידום האתרים היא להוביל לחשיפה גבוהה יותר של אתרי האינטרנט בפני קהל היעד שלהם אשר גולש ברחבי האינטרנט. כל זאת כמובן ללא תשלום למנוע החיפוש עצמו (בדומה לקידום ממומן), אלא בעזרת כתיבה, תחזוקה ושיפור התוכן באתר בהתאם לאלגוריתמים של מנועי החיפוש.

כמה זה כבר קשה למצוא איש מקצועי לקידום אתרים…

לאחר שהבנו מה זה, אפשר להתחיל להבין איך לבחור איש מקצועי לקידום אתרים. אם כן הבעיה הגדולה כיום היא לא למצוא איש מקצוע לקידום אתרים, שכן יש אלפים, אלא למצוא אחד שיהיה מקצועי ואיכותי. מדוע? ובכן הסיבה העיקרית היא שלא כל מי שיודע לכתוב תוכן, בהכרח יצליח לסייע לאתר שלכם ולקדם אותו בצורה איכותית.

קידום אתרים דורש ידע רב-תחומי הכולל את תחום כתיבת התוכן, ידע בעולם אתרי האינטרנט ושפות קוד שונות, הבנת אופן הפעולה והחישוב של מנועי החיפוש, הכרת קבצים רלוונטיים ברמה גבוהה ועוד ועוד.

אז איך בוחרים מקדם אתרים איכותי ומקצועי?

לשאלה הגדולה שלנו יכולות להיות תשובות רבות, אך אנחנו בחרנו להציג בפניכם 5 דברים מרכזיים שחשוב שיהיו למקדם האתר שלכם:

דבר ראשון: ניסיון והמלצות מהשטח

אחד הדברים החשובים ביותר שמעידים על בעל מקצוע איכותי בתחום הוא הניסיון, כאשר זה נמדד ב-2 היבטים:

  1. ניסיון מוכח – קבלות והוכחות על כך שבעל המקצוע אכן מצליח בתחומו. זכרו שאין בושה לבקש לראות עבודות קודמות והצלחה של בעל המקצוע, וזאת כדי להבין שהוא אכן יודע את העבודה ומצליח לקדם אתרים.
  2. המלצות – יד ביד עם ההוכחות, צריכות להגיע גם המלצות מהשטח מלקוחות קודמים של בעל המקצוע.

דבר שני: תשוקה

חשוב מאוד לוודא, על סמך שיחת היכרות, פגישה ראשונית וכו', שלבעל המקצוע אותו אתם בוחרים יש תשוקה למקצוע. כך, תוכלו להיות קצת יותר בטוחים שהוא אכן עובד מהלב, ויבצע עבורכם קידום איכותי באמת.

דבר שלישי: עלות

דבר נוסף שיכול להעיד על רמת האיכות והמקצועיות הוא מחיר השירות. מחירים נמוכים או גבוהים מדי, עלולים להעיד על חוסר ניסיון או על בעל מקצוע מנופח. ערכו סקר שוק קטן, הבינו מה המחירים הממוצעים, וכוונו לבעל מקצוע שיספק לכם מחיר הוגן.

דבר רביעי: דיבורים כמו חול

מקדמי אתרים שיבטיחו לכם הבטחות וידברו על הצלחה מסחררת, ככל הנראה לא מבינים באמת בתחום. בתחום כמו זה, אי אפשר באמת להבטיח הצלחה במאת האחוזים, שכן הכל מסתמך על מנוע החיפוש. לכן, וודאו שאתם עובדים עם אדם שקול והגיוני, שיכול לספק לכם את מה שהוא מבטיח.

דבר חמישי: שקיפות

הדבר החמישי והאחרון הוא לוודא שבעל המקצוע שקוף וגלוי בפניכם לאורך כל הדרך. תסכימו שאף אחד לא היה רוצה לשלם מבלי לדעת על מה הוא משלם, ובעל מקצוע שמבין ומתחשב בכך, בהחלט ראוי להערכה.

קידום אתרים אורגני: הדרך הבטוחה להצלחת האתר שלכם!

לסיכום, בחירת בעל מקצוע איכותי ורציני בתחום הקידום האורגני היא לא משימה פשוטה, אך בהחלט חשובה ביותר עבור הצלחה אמיתית של האתר שלכם. לפיכך, חשוב לחפש בעל מקצוע שעונה על התנאים שהצגנו היום, וזאת על מנת להגיע לתהליך הקידום בטוחים ורגועים יותר. בהצלחה!

הרשמה לניוזלטר של שמול

אני לא מאלה שאוכלים את הראש, כשאני שולח משהו – זה כנראה חשוב