פרסום בפייסבוק – מה יכול לתת הפייסבוק שלא נתן הגוגל?
בתור התחלה, אני אסכם לכם במילה אחת: טרגוט מדויק במינימום השקעה.
נשמע מעולה נכון? אוקיי, אז יש כמה דברים נוספים שחשוב לציין כמובן, ולשם כך, כתבתי את הכתבה הבאה. מה ההבדל בין פרסום בגוגל ולבין פרסום בפייסבוק, אחרי הכל, אלו שתי הפלטפורמות הכי חמות היום, לפחות בישראל.
נתחיל מעלויות, כבר בעלות לקליק אנחנו מרגישים את ההבדל שלנו בין פייסבוק לגוגל, משום שבגוגל אנחנו יכולים לפרסם לפי תחום וביטויי מפתח (מה שאין עדיין בפייסבוק) אבל זה יעלה לנו בהתאם, למשל, אם נרצה לפרסם עורך דין שמתעסק ברשלנות רפואית אנחנו יכולים להגיע עד כ130 ₪ לכל קליק(!) קראתם נכון, כל קליק יכול להגיע לסכומי עתק במידה ומדובר בתחומים תחרותיים בהתאם, למשל אם תרצו לפרסם חנות מסמרים בגוגל, רוב הסיכויים שתשלמו פחות מאגורות, אבל זה משום שאין באמת תחרות (ובעקבות כך גם הקידום האורגני יהיה קל יותר כמובן).
נמשיך בטרגוט, הפלוס העיקרי של הפרסום בפייסבוק, אז כן, אפשר לטרגט ברמה די מדויקת עבור אלו שאנחנו רוצים לפרסם אליהם, לצורך ההמחשה המושלמת, במידה ומדובר ביהלומן, יכול הוא לטרגט רק זוגות שמתכוונים להינשא, איך הוא יודע מי עומד להינשא? פשוט מאוד, מטרגטים בפייסבוק רק אלו שכתובים בתור "מאורסים" ובכך, אנחנו בעצם מגיעים עם הפרסום שלנו רק לאלו שבאמת מתכוונים לקנות טבעת נישואין (או אירוסין אפילו) בקרוב מאוד.
אז מה בדיוק החסרונות שבפרסום בפייסבוק? זה העניין, מרוב שאנחנו ממוקדים בפרסום מדויק לאנשים מאוד ספציפיים, אנחנו ממצים את הקהל שלנו די מהר, למשל אם טרגטנו רק מאורסים, אנחנו יכולים להגיע לקהל של עשרות אלפי אנשים, אבל בכך גם למצות די מהר את הקהל הנ"ל ואף להימאס עליהם, לאחר שבועיים, שלושה ואף חודש חודשיים, נוכל למצות את הקהל, ואם לא קיבלנו את מספר הלידים שרצינו, יכול מאוד להיות שנצטרך להתחיל לכוון למטרות אחרות בקהל היעד שלנו, למשל גברים בני 27 שנמצאים בקשר שאולי יחשבו על כיוון של אירוסין, אם רק יראו את הטבעת הנכונה למען דרבון קל.
איך מוציאים את המקסימום מפרסום בפייסבוק?
פיקסלים, פיקסלים ופיקסלים. מה זה אומר? בעזרת פייסבוק, אפשר להטמיע פיקסל קטן בעמודי האתר שלנו על מנת שנוכל לנתח לאחר מכן, מי היה באתר ולא "ביצע המרה", משמע, לא השאיר פרטים / לא קנה וכו', ונוכל להמשיך לטרגט אותו בהמשך דרכו בפייסבוק בחזרה, כלומר, אלו שהיו באתר שלנו ולא ביצעו רכישה כלשהי, נוכל להראות לו מודעות שמתאימות לתחום שחיפש באתר שלנו.
רימרקטינג בפייסבוק
בהמשך לפסקה הקודמת, במידה והלקוח היה בעמוד שלנו באתר שנקרא "טבעת אירוסין זהב לבן", במידה ולא יצר קשר איתנו או לא רכש דרך האתר, נוכל להמשיך להציג לו מודעות בפייסבוק עם התמונה של הטבעת הספציפית שאותה ראה בעמוד שבאתר שלנו.
מעקב אחר לידים והמרות
אחד הדברים הטובים שאני מאוד ממליץ לעבוד איתם, זהו כלי המעקב אחר המרות, לפייסבוק יש אפשרות להטמיע פיקסל של המרה, כך שברגע שיש המרה בעזרת הפרסום שלכם, תוכלו לראות בדיוק כמה עלתה לכם כל המרה, ובעקבות ה"תחרות" האין סופית הזו בין פייסבוק לגוגל, רצוי מאוד לדעת איזו פלטפורמה נותנת לכם את ההמרה הכי זולה.
להמשך פרטים על פרסום בפייסבוק, אתם מוזמנים להתקשר אליי ואעזור לכם עם הקמפיין הראשון שלכם (או כמובן בניהול ואופטימיזציה לקמפיין הקיים שלכם). 054-7126629